02 Jan Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand
PROGRAM OPERACYJNY INTELIGENTNY ROZWÓJ
3.3.3 WSPARCIE MŚP W PROMOCJI MAREK PRODUKTOWYCH – GO TO BRAND
Celem działania jest wzrost konkurencyjności polskich przedsiębiorstw sektora MŚP poprzez internacjonalizację ich działalności gospodarczej. Wsparcie skierowane zarówno dla początkujących eksporterów, jak i przedsiębiorstw z wieloletnią tradycją w tym obszarze, posiadających innowacyjny produkt/usługę, prowadzących samodzielną działalność badawczo-rozwojową, lub które zakupiły/wdrożyły odpowiednie rozwiązania innowacyjne.
Celem realizacji poddziałania jest udzielenie wsparcia przedsiębiorcom uczestniczącym w branżowych programach promocji oraz programach promocji o charakterze ogólnym. Przedsiębiorstwa mogą skorzystać z różnych, indywidualnie dopasowanych narzędzi wsparcia internacjonalizacji: spotkania match-makingowe w celu pozyskania nowych partnerów biznesowych, spotkania i seminaria branżowe, misje przyjazdowe kontrahentów, działania edukacyjne, publikacje w mediach branżowych, działania marketingowe, prezentacja na wspólnych stoiskach targowych.
KTO MOŻE ZŁOŻYĆ WNIOSEK O DOFINANSOWANIE?
O dofinansowanie w ramach konkursu mogą ubiegać się mikro, mali lub średni przedsiębiorcy.
Co do zasady:
Mikroprzedsiębiorstwo – zatrudnia nie więcej niż 10 osób,
Małe przedsiębiorstwo – zatrudnia od 10 do 49 osób,
Średnie przedsiębiorstwo – zatrudnia od 50 do 249 osób.
NA CO MOŻNA PRZEZNACZYĆ ŚRODKI?
- koszty targów i misji gospodarczych;
- delegacje i zakwaterowanie pracowników przedsiębiorcy uczestniczącego w targach i misjach gospodarczych;
- transport i ubezpieczenie w związku z udziałem w targach;
- opłaty rejestracyjne, w tym rezerwacja miejsca wystawowego na targach;
- wpis do katalogu targowego;
- udział w seminariach, kongresach i konferencjach;
- działania informacyjno-promocyjne projektu.
JAKIE SĄ KWOTY WSPARCIA?
Poziom dofinansowania:
- Mikroprzedsiębiorstwo – z koperty mazowieckiej 80% dofinansowania, z koperty 15 województw 85% dofinansowania
- Małe przedsiębiorstwo – 75% dofinansowania
- Średnie przedsiębiorstwo – 60% dofinansowania
JAKA JEST WIELKOŚĆ DOFINANSOWANIA?
Maksymalna kwota kosztów kwalifikowalnych wynosi:
- w przypadku wyboru przez wnioskodawcę jednego programu promocji o charakterze ogólnym na wskazanych rynkach perspektywicznych – 500 000 zł;
- w przypadku wyboru przez wnioskodawcę co najmniej dwóch programów promocji o charakterze ogólnym na wskazanych rynkach perspektywicznych – 1 000 000 zł;
- w przypadku wyboru przez wnioskodawcę branżowego programu promocji – 1 000 000 zł;
- w przypadku wyboru przez wnioskodawcę branżowego programu promocji i co najmniej jednego programu promocji o charakterze ogólnym na wskazanych rynkach perspektywicznych – 1 000 000 zł.
BRANŻOWE PROGRAMY PROMOCJI:
Branżowe programy promocji określają katalog działań promocyjnych dla przedsiębiorców oraz działania podejmowane przez Ministerstwo Rozwoju na rzecz promocji branż i polskiej gospodarki:
- Sprzęt medyczny
- Maszyny i urządzenia
- IT/ICT
- Biotechnologia i farmaceutyka
- Moda polska
- Kosmetyki
- Budowa i wykańczanie budowli
- Jachty i łodzie
- Meble
- Polskie specjalności żywnościowe
- Sektor usług prozdrowotnych
- Części samochodowe i lotnicze
OGÓLNE PROGRAMY PROMOCJI:
Ogólne programy promocji określają katalog działań promocyjnych dla przedsiębiorców oraz działania podejmowane przez Ministerstwo Rozwoju na rzecz promocji polskiej gospodarki:
TERMINY:
Ogłoszenie konkursu: 10.01.2017
Rozpoczęcie naboru wniosków: 10.02.2017-13.03.2017
Jeśli jesteś przedsiębiorcą kwalifikującym się do projektu wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand nie czekaj! Skontaktuj się z nami!
Chcesz dowiedzieć się więcej?
napisz do nas biuro@foresightgroup.pl lub zadzwoń +48 535 530 995 !